כל מה שצריך לדעת על סגירת פרגולה לחורף

פתרונות הצללה

זה הזמן למצוא את הפתרון הנכון עבורכם - השאירו פרטים ונחזור אליכם מיד:

כל מה שצריך לדעת על סגירת פרגולה לחורף

פרגולות הן אמנם פתרון הצללה מעולה בעונת הקיץ, אבל בחורף יהיה כדאי ומומלץ לסגור את הפרגולה בעזרת קירוי וסגירה. ככה תוכלו לשדרג משמעותית את חוויית הישיבה שלכם תחתיה, וגם אפילו להנות מארוחות ערב נעימות בשישי.

בעוד שהקיץ מחייב התקנת פרגולה מעוצבת, החורף יחייב סגירת פרגולה עם קירוי מסוים. החורף שלנו בישראל לא באמת קשה מאוד, אבל אין ספק שיש ימים ולילות גשומים מאוד. אם אתם מעוניינים לסגור את הפרגולה שלכם בחורף, כנראה שאתם נמנים בין האנשים שאוהבים לשבת בחוץ. גם כאשר קר בחוץ, הפרגולה יכולה לשמש אתכם למטרת ישיבה והנאה. אבל בכדי באמת להנות מהישיבה תחת הפרגולה בחורף, יהיה חשוב להתקין את הקירוי הנכון.

התקנת קירוי לפרגולות – מה חשוב לדעת?

המומחים של פורטל פרגוליין, מדגישים כי את התקנת הקירוי של הפרגולה צריך להתבצע בצורה מקצועית. אם לא, אתם מסתכנים בחדירת רוחות וגשמים מתחת לפרגולה בחורף. בדרך כלל, אותן חברות התקנת פרגולות יוכלו להתקין עבורכם גם קירוי פרגולה.

אם עברו מספר שנים מאז שהתקנת את הפרגולה ואתם לא זוכרים מי היה המתקין, תוכלו כמובן לפנות לאינטרנט ולחפש מתקין מקצועי. וכעת כדאי להדגיש: תבצעו איזשהו מחקר שוק לפני התקנת הקירוי. אם תערכו השוואת מחירים להתקנת קירוי פרגולה בבית, תוכלו גם לחסוך בכספים.

.

סוגים של קירוי לפרגולות וסגירות חורף

ניתן לבצע סגירות חורף לפרגולה בעזרת שמשונית למשל, שזה נחשב בד חזק מאוד למטרות אלו. ניתן להתקין שמשניות גמישות ורכות, כמו גם שמשוניות PVC קשיחות יותר. אם אתם בוחרים להתקין חומר גלם קשיח, תוכלו גם ליצור בו חלונות ודלתות, שזה בכלל מעולה.

יש לקחת בחשבון, ככל שתרצו את סגירת החורף משודרגת ומעוצבת יותר, כמו למשל עם חלונות, כך כמובן המחיר יהיה יותר גבוה. בפועל, התקנת סגירת חורף לפרגולה תעלה לכם בין 400 ₪ ל-1,000 ₪ למ"ר. חוץ משמשוניות, יש לכם סגירות חורף לפרגולות כמו מרקיזות, סוככים קבועים, מרקיזה חשמלית, סגירת חורף סוך מסילות ועוד.

האם חובה לסגור את כל הפרגולה בחורף?

לא חובה לסגור את כל הפרגולה בחורף, אפשר גם להתקין קירוי עליון מעל הפרגולה. אם החצר שלכם נמצאת במקום בו היא מוגנת בצדדיה מחדירת גשמים ורוחות, ייתכן שהקירוי יוכל לפתור לכם את הבעיה. יחד עם זאת, קחו בחשבון שהפרגולה עדיין תהיה פתוחה.

אם אתם בוחרים לסגור את הפרגולה, תוכלו אפילו להשתמש בפתרונות מיזוג שונים בחורף. ישנם סוגים שונים של מזגנים ניידים שניתן לרכוש ולמקם בתוך הפרגולה. אתם יוצרים מעין חדרון נעים שניתן לשהות בו גם בחורף. בשורה התחתונה, אין ספק שהחוויה של הישיבה בחורף תהיה הרבה יותר משודרגת כאשר תסגרו את הפרגולה.

לקבלת הצעת מחיר וייעוץ ללא עלות:
מחירים מיוחדים לגולשי האתר
איזורי שירות נבחרים:
ועוד...

אנו מבצעים שירות בכל הארץ !
מגוון השירותים שלנו
סוככים
סוככים
פתרונות הצללה
פרגולות
הצללה
סנטף
סגירות חורף
סגירות חורף